سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی 4 مدل کلمن اب پلاستیکی خانگی داخل خودرو مسافرتی

معرفی 4 مدل کلمن اب پلاستیکی خانگی داخل خودرو مسافرتی در این تابستان گرم و رسیدن به فصل گرما داشتن یک کلمن برای همه خانه ها واجب است مخصوصا اگر در مناطق گرم کشور به سر میبرید داشتن یک کلمن باعث میشود اب سرد داشته باشید و از انجایی که کلمن درب بسته است اب هم همیشه تمیز و بدون الودگی میماند 

 

کلمن پلاستیکی 

 

5.5 لیتر رنگ:

بنفش ، صورتی (رنگ سفارشی قابل قبول)

مواد: PP

اندازه بسته تک: 24X24X11 سانتی متر

وزن ناخالص منفرد: 0.460 کیلوگرم 

 

کلمن پلاستیکی

 

 

ظرفیت: 4.2 لیتر

رنگ: آبی (رنگ سفارشی قابل قبول)

مواد: PET

نام محصول: کتری BBQ

کاربرد: کانتینر ماشین سفر

زمان تحویل: حدود 7 روز پس از واریز 

 

 

کلمن پلاستیکی

 

غذاها ، میان وعده ها و نوشیدنی های خود را تازه و آماده نگه دارید.

 

مجهز به آداپتور اتومبیل 12 ولت ، Coolabbox ساخته شده از 21 لیتر 12 لیتری Connabride Tristar می تواند محتوای آن را تا 16 درجه سانتیگراد زیر دمای محیط خنک نگه دارد (یعنی در داخل آن در هر روز 20 درجه سانتیگراد 4 درجه سانتیگراد خواهد بود).

 

برای دو بطری نوشیدنی 2 لیتری به صورت قائم فضای ذخیره سازی وجود دارد ، و هنوز فضای زیادی برای بقیه پیک نیک خود خواهید داشت.

 

هنگامی که موتور و فن آن متصل است بسیار ساکت هستند ، بنابراین این امر هیچ مزاحمتی برای سیستمتان ایجاد نمی کند.

نمای پیشنهادات

توصیه می شود از خانواده ، جشنواره ، آخر هفته استفاده کنید

پیشنهاد ویژه بله

رنگ آبی

نام تجاری کاناباید 

 

کلمن پلاستیکی

 

مناسب برای BBQ ، مسافرت های مسافرتی یا پیک نیک ، این جعبه عالی عالی دارای ظرفیت بالایی است که به شما امکان می دهد در تمام مواد غذایی و نوشیدنی های خود جا بیفتید.

 

این کولر 28 لیتری با طراحی محکم و چشم نواز همراه با کناره های شکل و پایه ایجاد شده برای بهترین بازده خنک کننده ، یخ را تا دو روز حفظ خواهد کرد. قسمتهای باریک مملو از کف پلی اورتان تزریق شده با افزایش فضای ذخیره سازی از حداکثر عایق بودن اطمینان حاصل می کنند ، بنابراین در حالی که فضای کمتری در اتومبیل خود اشغال می کنید می توانید حمل بیشتری داشته باشید. از ویژگی های اضافی آن می توان به راحتی تمیز درپوش با نگهدارنده های فنجان فرو رفته و یک دستگیره راحت ، این کولر را برای یک روز خانوادگی در ساحل یا پیک نیک ایده آل دانست.

 

بدنه عایق فوم پلی یورتان تزریق شده با کارایی بالا

اضلاع و پایه شکل ، حداکثر بازده خنک کننده را تضمین می کند

افزایش ظرفیت ذخیره سازی داخلی بدون تأثیر ابعاد خارجی

درب مقاوم دارای نگهدارنده های فنجان است

تمیز کردن آن آسان است

دسته راحت - برای حمل آسان

پایه پایین - برای افزایش پایداری

ارتفاع بطری 2L

احتباس یخ: 2 روز

38 قوطی 330 میلی لیتری را در خود جای داده است

ظرفیت: 28 لیتر

ابعاد (داخلی): 32 x 26 x 31 سانتی متر

ابعاد (خارجی): 45 34 34 39 39 سانتی متر

وزن: 2.6 کیلوگرم

مواد عایق: PU

مورد بیرونی / مواد آستر داخلی: HDPE

 

 

 

هیدراته ماندن یک ترفند آسان برای کمک به حفظ سلامتی شماست. با افزایش مصرف آب روزانه ، به مغز خود همان چیزی را می دهید که باید سریعتر فکر کند. این کار اغلب به فرو نشاندن میل به پرخوری نیز کمک می کند. احساس درد می کنید؟ هیدراته شدن خوب با روانکاری مفاصل و کمک به جلوگیری از التهاب به بقیه بدن کمک می کند. با مزایایی از جمله این موارد از طریق صرف بیش از یادآوری نوشیدن کمی بیشتر آب کمی بیشتر ، دشوار است دلیل اینکه چرا نباید بطری آب قابل استفاده مجدد در کنار خود داشته باشید.

 

پس از آزمایش گسترده ، متوجه شدیم که بطری آب فیلتر کننده فولاد ضد زنگ Brita (با قیمت 24.99 دلار در آمازون موجود است) بهترین بطری آب برای زندگی روزمره است. ما فهمیدیم که این بطری 20 اونسی مایع را درون خود بسیار مات نگه می دارد. علاوه بر این ، فیلتر ثبت اختراع برند اطمینان حاصل کرد که آب مستقیم از شیر آب خوش طعم و فاقد کلر است. با نگه داشتن این بطری آب از جنس استنلس استیل عالی ، دستیابی به اهداف آبرسانی بدن شما را محو می کند.